torstai 10. kesäkuuta 2010

You keep me alive


Postaan nyt, sillä en ehdi postata koko viikonloppuna.

Ensimmäinen työviikko lähenee loppua, kolme jäljellä. Pidän työstäni ja menen sinne mielelläni. Olen kuitenkin väsynyt ja odotan viikonloppua. Innolla ♥
Syy? H tulee meille koko viikonlopuksi. Niille teistä jotka eivät tiedä/muista: H on ihana ihminen. Siis tarkoitan sitä. Se tietää kaikista mun "ongelmista", eli söhläilyistä sun muusta, ja sitä ei haittaa. Se haluaa auttaa. Se jaksaa ja haluaa puhua kaikesta maan ja taivaan välillä, toisin kun exäni joka vain textasi eikä voinut puhua mistään muusta kuin ruoasta ja siitä että se on niin v*tun fiksu ettei sen tarvi lukea kokeisiin etc etc. H on söpöllä tavalla suojeleva, lähettää tekstareita illalla tyyliin "nati nati, mene nukkumaan että jaksat sitten töissä:)". Se ihana, huolehtii mutta ei kuitenkaan hössötä. ♥ Tästä on tulossa muuta kuin kaverisuhde:)

Viikonlopun ruokalinja tulee olemaan energiajuomaa, energiajuomaa, ja lisää energiajuomaa. Minulla on tosi vaikeata syödä toisten seurassa, joten juon koko viikonlopun vettä ja rodeota (sitä sokeritonta, tietenkin). Eli kalorit tulevat olemaan päivittäin alle sata. Hyvä niin.

Kerron sitten sunnuntai-iltana / maanantaina kuulumisia.

Öitä, olette ihania ♥

Ps: Minua motivoi kamalasti tuollaiset kuvat. Haluan kokea sen tunteen, kun toinen voi kantaa sylissä valittamatta kamalaa painoa:)

6 kommenttia:

  1. Kiitti kommentista, rauhoituin ehkä hieman :))

    Ja pidä tosi kiva viikonloppu, toivottavasti kaikki menee nappiin H:n suhteen :D <3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kuulla, että sulla on tollanen mahtava ihminen siellä tukena! Tollaset henkilöt on maanpäällisiä enkeleitä, eikä niihin törmää ihan joka päivä. Pidä siis H:sta kiinni, teistä voi tulla vaikka mitä! ;)
    Voimia! <3

    VastaaPoista
  3. Miten sulla voi olla tollanen itsekuri.. Mäki haluun!! Olisko sulla vinkkejä mulle?

    VastaaPoista
  4. Se on ihana biisi, mäki kuuntelen sitä joka päivä :D♥

    Mut tsemei! ♥

    VastaaPoista
  5. Oot niin oikeessa. Olispa tulevaisuus yhtä valoisa kuin menneisyys joskus silloin oli. ♥

    VastaaPoista
  6. voi, sä olit mun ensimmäisiä lukijoita. mulle tulee ikävä niitä sun ihanan ihania kommentteja.
    mä niin toivon, että joskus sä vielä palaat katsomaan kuviasi blogissasi ja toteaisit: "olen ihana, kaunis juuri näin, en tarvitse muuta."
    älysin just äsken, että säkin oot yhdistänyt ton aguileran laulun tähän kamppailuun. muista, että sä olet voittaja.
    halit sinne, pikkuinen ihana. pärjäile. ♥

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry