sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Not today. Tomorrow

Ollaan yhdessä ja onnellisia

Viikonloppu meni liian nopeasti. Oltiin kahdestaan meillä. Juteltiin ja katsottiin elokuvia (Pieni suklaapuoti ♥ ), juteltiin vähän lisää. Se on ihana. Menin suihkuun ja hetken päästä kuulin musiikkia. Ajattelin että se oli laittanut radion päälle koska talossa oli hiljaista, mutta kun avasin kylppärin oven katsoakseni mistä ääni tuli, se ei ollutkaan radiosta. Se istui soittamassa pianoa. En edes tiennyt että se soittaa pianoa. Katselin sitä hiljaa, en halunnut keskeyttää. Hiivin hiljaa huoneeseeni vaihtaakseni vaatteita, ja silloin se alkoi soittamaan jotai hyvin tutun kuuloista. Bellas Lullaby. Se soitti niin kauniisti. Olin onnellinen.

Eilinen meni syömisten kannalta hyvin. En syönyt mitään. Join vettä, kahvia ja 1.5 litraa sokeritonta rodeota. Mentiin leffaan ja join siellä vettä. Ei edes tehnyt mieli mitään syötävää. Tänään olenkin syönyt, mutta en jaksa masentua siitä. Uskallan kerrankin olla vähän onnellinen, joten en masennu syömisistä. En nyt. En tänään.

9 kommenttia:

  1. Onnea teille, oon ilonen sun puolesta♥ Ihanan romanttinen ilta teillä, pianon soitto on jotain aivan sairaan upeeta. Oli varmasti ihanaa.:)

    Ihana kuulla, että oot onnellinen.

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus, tuli itsellekin sellanen lämmin, hyvä olo :)

    Ja ihanaa kuulla että sä olet onnellinen! :) Onnea teille ihan hirveästi ja voimahaleja!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanaa, onnea teille tosi paljon!<3 Nauti joka ikisestä sekunnista! 8)

    VastaaPoista
  4. oon tosi onnellinen sun puolesta ja samalla ihan älyttömän kateellinen. olisipa mullakin joku...
    vaikka mä kyllä haluaisin mieluummin kitaraa soittavan kuin pianoa soittavan :D ei pianossa ole mitään vikaa, mutta mun mielestä kitarassa vaan on jotain niin seksikästä xd

    ole onnellinen siitä että sulla on joku : ((

    (ja sit hei anteeks mut voitko kertoo mulle miten ton tekstiin saa ton ruudun johon voi painaa "luin"? oon miettiny ja ettiny mutten löydä sitä mistään! :DD )

    VastaaPoista
  5. Onnea, ihanaa että olet onnellinen ♥

    VastaaPoista
  6. Oi onneksi olkoon, oon onnellinen sun puolesta ♥ teille tulee mukava kesä ja ihana tulevaisuus! :)

    VastaaPoista
  7. kuulostaa ihanalt sun viikonloppu, itelki tuli hyvä mieli ku luki tän:) onnea teille!♥:-)

    VastaaPoista
  8. ihastuin tähän sun blogiin ! ihanan onnellinen postaus tää<3
    oon kans 170cm pitkä ja oon joskus painanut sellaset 68kiloa,...

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry