keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

Up to my same old tricks, and it keeps getting better

Motivaatio, tervetuloa takaisin ♥

Olen iloinen. Motivaatio on tullut takaisin. (Oli jo aikakin...) Aloitan taas 500 kalorin linjan. Pakko. Olen yksin kotona, ja tein juuri kolme annosta kasvissosekeittoa itselleni, pakastan niistä kaksi ja syön yhden tänään päivällisellä. (yhdessä annoksessa on 52 kaloria). Tähän mennessä olen syönyt 293 kaloria, eli keiton jälkeen jää 155 kaloria illaksi. Toivottavasti äiti ei vaan pilaa tätä tänään pakottamalla syömään mitään kamalaa.

Ajattelin vielä pyöräillä 16 kilsaa tänään, eli kauppaan ja takaisin. Siinä kuluu 350 kaloria, laskemmalla vähän alakanttiin.

Minun on vaan ihan pakko laihtua vielä se 10 kiloa, ihan pakko. En voi olla näin iso kun koulualkaa uudestaan.


9 kommenttia:

  1. Pyörälenkki kuulostaa hyvältä !

    Eihän siitä liian suuresta aamiaisesta olekaan normaalia ahdistua... En aio palata oksenteluun ! Siitä ei ole kuin haittaa.
    Hali.<3

    VastaaPoista
  2. Kasvissosekeitto on jotain niin hyvää ♥ millä ohjeella sä teet sitä? (jos saan kysyä :D)

    Tsemei, sä onnistut♥

    VastaaPoista
  3. kyllä sä laihdut. mä tiedän sen.
    ♥ noin isoa motivaatiota ei voi mikään murskata.

    VastaaPoista
  4. Hei jes, just tommosta turvaruokaa mä tarvittenkin!! :) ♥

    VastaaPoista
  5. motivoituneena on niin kaikkivoipa tunne! ja sit sen purkaa laihduttamiseen ja tulee entistä parempi mieli :) sä onnistut kyllä <3

    VastaaPoista
  6. Hyvähyvä! : D se on ihanaa kun motivaatio palaa <3

    Mä uskon suhun. Kyllä sä laihdut!

    VastaaPoista
  7. Pyöräily on kyllä ihanaa, kannattaa harrastaa! :) Kunto kasvaa, rasva palaa, peppu ja reidet kiinteytyy ja pienenee :)
    Tsemppiä!

    VastaaPoista
  8. Ilmoitan vain sinullekin, että jouduin vaihtamaan blogini osoitetta turvallisuussyistä.
    Tässä uusi osoite:
    http://salainenpienielamani.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Ei, en todellakaan ole. Hävettää ne kuvatkin, olen niin paksu kaikinpuolin. :S

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry