lauantai 26. kesäkuuta 2010

Let's get small

Tämä kuva on ihana ♥
Syy todella pitkään postaustaukoon on ollut totaalinen motivaation puute. Mutta nyt motivaatio on tullut takaisin. Aloitan taas sen 500 kcal, max 700 kcal linjan. Olen ostanut vaa'ankin, sillä en luota niihin kahteen mekaaniseen vaakaan joita meillä on kotona. Olen lihonut jonkun verran, mutta en anna sen häiritä. Tästä lähtien vaa'an lukemat saavat luvan olla päivä päivältä pienempiä. Kyllä minä vielä painan sen 50 kiloa.
Postaan vielä illalla uudestaan kun on enemmän kerrottavaa.

Olette ihania ♥

4 kommenttia:

  1. Sinä olet ihana :) tsemei, sä onnistut :) ♥

    VastaaPoista
  2. Voimia oikein tosi paljon! :) Sä olet ihana ja ainutlaatunen juuri noin <3 Älä ole liian ankara itseäsi kohtaan!

    VastaaPoista
  3. Mä ole itsekin ajatellut ostaa vaa'an. Millaisen sä ostit? Mulle olis paljon apua jos sä osaisit/voisit vastata näihin kysymyksiin:
    1. Minkä merkkisen vaa'an ostit?
    2. Minkä hintasen?
    3. Minkä kokoisen? (en tiedä onko niissä nyt niin suuria kokoeroja mut..)
    4. Miksi luotat juuri siihen vaakaan?
    5. Mitkä tekijät vaikuttivat ostospäätökseesi?

    Kiitti tosi paljon jos viitsit vastata!
    Ja kuten Catarina sanoi: Älä ole liian ankara itsellesi.

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia paljon, kyllä auttoi :)

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry