maanantai 10. toukokuuta 2010

Hold back the tears. Pretend you're okay.


En tiedä millä tuulella olen, en tiedä mitä teen. Päivän kalorit ovat ylöspäinpyöristettynä 650.... Ei hyvä... Tätä menoa paisun kun pullataikina, entistä suuremmaksi. En päässyt uimahallille (vaa'alle) tänään, mutta aion mennä sinne vielä tällä viikolla. En luota muuhun vaakan kun siihen hallin omaan, turvalliseen, tarkkaan digitaaliseen tuomipäivälaitteeseen.

Eikö olekin outoa, että vaaka voi määrätä päivän, jopa viikon mielialan? Jos paino on laskenut, mieluiten paljon, olen paremmalla tuulella. Jos se on pysynyt samana tai laskenut liian hitaasti, masennun,. Olen vihainen, ärsyyntynyt ja rauhaton. Hmm.... Toivon todella että paino on laskenut, muuten ahdistun. Todella paljon.

Eilen (tai toissapäivänä??) äiti katsoi minua ja sanoi: "Kyllä sä olet laihtunut aika paljon, eikai sulla nyt vaan ole mikään syömishäiriö?" Ajattelin että se valehtelee. Just joo, ei kuutta kiloa huomaa.
Kai se vaan sitten valehtelee tai näkee huonosti. Olen massiivinen. Valas. Eiei, ei tän kokoinen oo laiha, ei ees pienikokoinen.
Mutta odottakaa vain, kun koulu alkaa kesän jälkeen, aion olla pieni. Kaunis ja täydellinen.

4 kommenttia:

  1. Et sinä 650 kalorilla paisu :) olen ihan varma siitä! :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä ne kuusi kiloa huomaa. <:

    VastaaPoista
  3. Voi rakas pieni, jos sä ihan oikeesti järjelläs aattelet niin sä kyllä tajuut, että vaikka sä söisit PUOLET ENEMMÄN eli 1300kcal nii SE OLIS SILTI NIIN VÄHÄN ETTÄ LAIHTUISIT, JA NOPEETA VAUHTIA! Yritä nyt jooko päästä eroon tosta kalorikammosta koska vaikka susta nyt tuntuu että oot ihan terve eikä sulla oo minkäänlaista syömishäiriöö, nii tollaset kalorimäärät kyllä aika nopeesti auttaa Anoreksian pysyvän muuttamisen sun mieleen :/ Joten nosta pliis sitä sallittua kalorirajaa sinne tonnin yläpuolelle nii et kuihdu vaan laihdut kauniisti ja TERVEESTI!<3 Oot ihana, tsemppihaleja ja ilosia ajatuksia! :)

    VastaaPoista
  4. 650 on vähän, usko pois <3
    ja nyt olet onnistunut laihduttamaan jo 6 kiloa, niin sehän tarkoittaa, että laihdutus on hyvin käynnissä!
    kulta, kumpa mä saisin sut ymmärtämään, että sulla ei ole OIKEASTI tarvetta laihtua enää yhtään. mutta jos olet valinnut toisin, niin kyllä mä haluan tukea sua. mä edelleen jankutan, että olet täydellinen JO NYT. ♥

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry