maanantai 5. huhtikuuta 2010

You can't lose weight by talking about it. You have to keep your mouth shut.


Nyt tää loppuu. En aio failata enään. Läskit on kasaantunu turvallisesti uimarenkaaksi joka estää uppoamasta uimahallissa (Ihan kun en osaisi uida). Huomenna juon redbullin ennen koetta (7.5kaloria), syön jääpaloja kunnes on päivällinen, syön sitä vähän, ja jatkan jääpaloilla. Kun ei kiltisti niin sitten väkisin. Pakko painaa alle 60 22.5 mennessä, ja siihen on matkaa 5 kiloa. Oksettaako jo? Usko pois, niin minuakin.

Joten uusi alku huomisesta. Anyone wanna join? (Ihan kun en tietäisi että olen ainoa failaaja...)

10 kommenttia:

  1. Go girl! <3
    Eipä tässä mullakaan mene ihan niinku piti, aamulla tyhjennys ja äsken -eikun puoli pakettia weetoksia. Ja siis kun piti aloittaa paasto.. piti.

    VastaaPoista
  2. Et ole ainoa failaaja. Etkä ole enää failaaja. Jätetään yhdessä failit taaksemme ja laihdutaan! Eikös näin? :)

    Tsemppejä♥

    VastaaPoista
  3. im absolutely gonna join!
    Huomenna alkaa onnistuninen, yhdessä onnistutaan! :))

    tsempii <3

    VastaaPoista
  4. failaaja on vasta sitten kun luovuttaa ihan kokonaan. sinä jaksat vielä yrittää - silloin olet vahva.

    tsemppiä tsemppiä tsemppiä <3

    VastaaPoista
  5. Et oo ainut failaaja, mäkin oon lihonut ja failannut niin pahasti. Mä oon kans messissä :)

    Tsemppiä meille ♥

    VastaaPoista
  6. Mäkin oon mukana :) Me ei enää failata, eihän.

    VastaaPoista
  7. mä yhdyn!! vituttaa noi epäonnistumiset joten tästä ei pääse ku parempaan suuntaan!:)<3 nyt me onnistutaan!<3

    VastaaPoista
  8. Et todellakaan ole ainoa failaaja... :ss
    Ihanan inspiroiva postaus, kiitos.<3
    Ja kiva jos pidit biisistä ! (;
    Onko redbullissa tosiaan vain 7.5 kcal ?!

    VastaaPoista
  9. Kiitos ihana.<3
    En minä usein satutakaan, joskus on vain pakko...

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry