sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Whatever it takes. I will succeed.



TÄNÄÄN OLEN

Onnistunut 27 (22%)
Failannut 47 (38%)
Pieni 7 (5%)
Liian iso 74 (60%)

Ääniä tähän mennessä: 122
Kysely päättynyt


Miksen voi vain lopettaa syömistä kokonaan, kuihduttaa kaikki läskit pois ja herätä täydellisenä?

En edes aio kertoa kaikkea mitä jouduin syömään tänään, jätän sen kertomatta. Huomenna aloitan 2468:an Emman kanssa. Täydellinen päivä sen aloittamiselle, koska huomenna on matikan uusintakoe. Se tarkoittaa sitä, että olen koulussa kello 7.30-19.00. Eli olen syömättä 13 tuntia. Sopiii minulle, olen tottunut tuohon. Eli huominen 200:lla kalorilla.

Inhoan itseäni juuri nyt. Jo valmiiksi läski mahani on täynnä. Liian täynnä. Kaikki äidin syytä, mutta kuitenkin. Ällöttää...
Muistan vieläkin, mitä sanoin eksälle erotessamme.
"Mä lupaan että mä katoan, muutun pieneksi ja täydelliseksi, enkä ole enään kenenkään tiellä. Lupaan sen". Aion pitää tuon lupauksen. Aion kutistua, haluan olla pieni. Haluan, että kuka tahansa poika voi kantaa sylissä ja sanoa etten paina mitään. Haluan olla onnellinen. Olen valmis ihan kaikkeen, nyt en aio failata enään.
Whatever it takes.

5 kommenttia:

  1. Toi lause minkä sanoit eksälles: muistuttaa niin paljon mun tilannetta vuos sitten! Jotenkin niin surullinen tilanne sillai, että haluaa, että eksä huomaa laihtumisen ja että se ottais takaisin, mutta sitten taas jää koukkuun siihen laihdutukseen! Kinkkistä :D
    Tsemit huomiselle, oon varma että onnistut ♥

    VastaaPoista
  2. kuulostaa hyvältä suunnitelmalta:) Kumpa mullakin olis koulua jossa vois olla ilman ruokaaa...

    tsemppejä!<3

    VastaaPoista
  3. Toi lause, se on sama mikä mulla pyörii päässä joka hetki, koko ajan. En muuta enää ajattelekkaan enkä haluakkaan... :)<3

    Aion kyl todellakin koittaa tota Nephin jutskaa, ehkä se on ratkasu mun ongelmaan! :)) Varsinkin jos se toimii muillakin, antaa lisää innostusta testata sitä! :p

    Tsemppiä sinnekkin, 200kcal se jää mä tiedän :) Olet tärkeä<3

    VastaaPoista
  4. Mä hoen tota itelleni koko ajan. Vielä musta tulee kevyt ko höyhen ja kaikki sanoo kuinka pieni ja siro oon.

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry