perjantai 16. huhtikuuta 2010

The mirror doesn't lie



The someone tells me how good I look
And for a moment
For a moment I am happy
But when I'm alone
No one hears me cry

Päivän positiivinen kommentti: " Vitsi sä oot pieni!" ♥

Istuttiin yhen pojan, J:n kanssa sohvalla koulussa, ja se katto mua ja sanoi ton. Tiedän että olen kaikkea muuta kun pieni, mutta onhan noita kiva kuulla:)
Yhtäkkiä me puhuttiin jostain lääkäreistä, ja G liittyi mukaan omalla, ärsyttävällä tavalla. Keskustelu meni näin:

Minä: "Taas pitäis mennä lääkäriin..."'
J: "Ai johonki syömishäiriösairaalaan?"
Minä: " Ei tietenkää, mitä mä sinne menisin?"
J: " Mä en oo koskaa nähny että sä syöt...".
G "Ai että sillä olis joku anoreksia? Hahhahahahahhaa justjoo ei kyl ihan siltä näytä!!"

Ymmärrättekö, mitä tarkoitan? Se kuulosti niin v*ttuilulta, ja mä mulkasin sitä. Kiva ettei se epäile, mutta se painaa mua kuitenkin 11 kiloa enemmän ja on omasta mielestään mallin mitoissa...

Anteeksi todella epämääräinen teksti, mutta olen jotenkin ihan sekaisin. En tiedä mistä kertoisin... Kaikki ahdistaa nykyään. Vanha minä olisi seonnut ruokakaupassa karkkihyllyn edessä, kun ei olisi syönyt koko päivänä. Vanha minä olisi ostanut suklaalevyn ja syönyt sen bussissa. Tänään mulla on se kamala "syö-normaalimmin-älä-laske-kaloreita-päivä" ja menin kauppaan ostamaan jotain "hyvää" (rasvaa, kaloreita, hiilareita, you name it). Pääsin kauppaan ja ahdistus alkoi. Ihmettelin, miten kaupassa voidaan myydä niin paljon vaarallista tavaraa. Suklaata, karkkeja, keksejä... Kävelin ulos kaupasta mitään ostamatta. En voi. En pysty.

Ainoa asia, jolla on merkitystä nykyään, on kalorit. Laihdutus. Ruoka. Mittanauha. Paino.Vaaka... Auttakaa, tää on kamalaa. En osaa lopettaa...

8 kommenttia:

  1. Voih, voikun mulla tulis kaupassa tollasia etten VOIS ostaa :// Läski kun olen.

    Mäkin tavallaan ilahdun jos joku sanoo mulle et oon pienentyny tms mut sit se ilo haihtuu ku tajuun ettei se oo totta ;s

    Tsemppii<3

    VastaaPoista
  2. Mee jutteleen koulukuraattorille tai terkalle, ennen kun toi menee tosta vielä pahemmaks :((

    VastaaPoista
  3. Sä oot varmasti ihanan pieni :) toisin kuin minä ♥

    Koita saada muutakin sisältöä :) lähde lenkille endorfiinien takia tai lue kirjaa, tee jotain missä et ajattele ruokaa, kaloreita yms :) paranee olo varmasti paljon :)

    Haleja ♥

    VastaaPoista
  4. Tuli mieleen, että ehkä G on vain kateellinen, jos hän kerran on painavampi.

    Niin onnistutaankin! Ei ole enää edes paljoa matkaa alle kuuteenkymmeneen. Tsemppiä myös sinne. <3

    VastaaPoista
  5. Ja muuten, haastoin sut mun blogissa :)

    VastaaPoista
  6. Sulla jos jollain on itsekuria! Mulla on melkein tapa, että kun meen kauppaan, sieltä on pakko ostaa jonkinnäköistä karkkia. Vaikka ei sais, ja mun on pakko päästä tosta eroon :D
    Ja toi G:n kommentti: voi vitsi mä olisin raivostunut, tai rupes siis jo itseäkin ärsyttään toi ihminen ! Argh :D
    Tsemppiä ja haleja ♥

    VastaaPoista
  7. Mulla on jännä kaupassa, että en himoitse karkkia ollenkaan enkä osta sitä ite juuri koskaan, mutta sitten taas leivonnaiset on heikkous! Mäki ahdistun kaupassa siitä kaikesta "paskasta" mitä siel myydään ja sitten ihmetellään miks väestö isonee!

    Ja todellakin on ihanaa kun kuulee noita positiivisia lausahduksia! Itelle ne on ainaki saanut hymyn kasvoille <3

    VastaaPoista
  8. ÄRSYTTÄVÄ TOI G:n kommentti!! vaan kateellinen sulle ku sä olet pieni<3

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry