maanantai 8. maaliskuuta 2010

Put on your best fake smile

Se taisi vihdoinkin ymmärtää että se on loppu nyt. En tiedä, mitä tunnen juuri nyt. Olen itkenyt kolme kyyneltä. Satutin sen tunteita, se uhkaa hypätä junan alle.
Syömiset olisi voinut mennä paremmin, mutta olin kuntosalilla ja siellä tuli poltettua 450 kaloria, joten se taisi pelastaa minut. Nyt kun olemme eronneet, ymmärrän että tämä olisi pitänyt tehdä jo aikaisemmin. En vain pystynyt. Olen oppinut olemaan se Kiltti Tyttö, aina tekemässä oikein. Ei kiltit tytöt saa toisia itkemään. Kiltit Tytöt ovat kaikille ihania, ei niiden homma ole itkettää muita. Olen failannut. Aion alkaa purkamaan tätä ahdistusta kuntosalille. Olen siellä vaikka joka päivä kunnes pyörryn. Haluan tuntea jotain. Nyt minulla on taas aikaa ja motivaatiota onnistua. On pakko.

Kilttinä tyttönä en itke meidän eroa. Itken sitä, että olen satuttanut jonkun tunteita.

Tänään oli taas Sellainen Olo. Teki mieli kertoa kaikki jollekkin puolueettomalle luottohenkilölle, joka ei saata mua pulaan, vaan on vain siinä kuuntelemassa. Saisi purkaa kaikki tunteet, kertoa ihan kaikki, eikä se arvostelisi. Mutta ei. Ei se niin mene. Wake up, get through the day, go to bed and pray for the next day to be better.

Hymyile, vaikka se sattuisi kuinka paljon tahansa.
edit: itku alkoi, en voi lopettaa. Anteeksi että olen näin heikko, anteeksi etten kestä paineen alla. Anteeksi että petän kaikki. Anteeksi että pyydän anteeksi koko ajan.

4 kommenttia:

  1. Voi =( Varmaan kamala olo. Kyllä sä saat itkee. Älä tukahduta sitä sun sisään. Itke niin kauan kun itkettää. Sulla on oikeus olla surullinen. Kyllä se siitä ajan kanssa, ja hyvä idea lähtee purkamaan pahaa oloa kuntosalille ! :)

    Voimia ja hali <3

    VastaaPoista
  2. meidän kilttien elämäähän toi :/ niin tuttua, niin tuttua. me vaan kärsitään, että muut sais olla iloisia.

    VastaaPoista
  3. itkeminen on ihan okei. älä välitä<3 pian se menee ohi! Ja kyllä sä oot vahva vaikka vähän itkisitkin ikävän eron perään. ja kannattaa ehdottomasti käyttää toi agre liikuntaan! Believe me, siitä tulee paras olo ikinä. voimia:)<3

    VastaaPoista
  4. :(( sul on ihan täysi oikeus itkeä, ei sitä anteeks tarvitse pyydellä hassu :)<3 se oikeesti helpottaa kun itkee, rinnassa oleva ahdistus helpottaa edes vähän... Itke vaan, niin paljon ku kyyneliä riittää! Se ei oo merkki heikkoudesta eikä se ole väärin, kun on tapahtunut jotain huonoa niin itkeminen on inhimillistä(:

    kuntosalillla saa varmasti paljon aikaan nyt, voi purkaa tunteita myös kuntoiluun(:

    tsemppiä, kyllä se siitä<3

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry