lauantai 6. helmikuuta 2010

You asked me what was wrong, I smiled and said nothing. Then I turned around and whispered everything

Eilinen angsti ei ole mennyt pois, mutta se on vähentynyt. Tämän päivän syömiset on mennyt vähän niin ja näin, mutta päätin että huomenna tsemppaan kunnolla, ja maanantaina en saa syödä mitään.

Olen jaksanut ihmetellä miten kukaan ei ole huomannut mitään. Kukaan ei ole huomannut miten minua ahdistaa kaupassa, äiti ei ole huomannut että vahtaan silmä kovana sen ruoanlaittoa, koulussa ei huomata että meinaan pyörtyä koska en ole syönyt, ja kukaan ei huomaa että hymyn takana on kamala halu itkeä. Olen niin hyvä valehtelemaan, hymyilemään, olemaan normaali. Välillä tekisi mieli kaatua A:n syliin, itkeä silmät päästä ja kertoa kaikki. Kertoa, kuinka en voi syödä mitään ilman kamalaa ahdistusta, että ajattelen ruokaa ja kaloreita koko ajan, sitä että vaaka määrää mielentilan... En voi kertoa mitään. En mitään, vaikka välillä tekisi mieli. Olisi niin ihanaa saada huutaa ja itkeä, päästää kaikki höyryt pihalle ja sen jälkeen kuivata kyyneleet ja nukkua painajaisia näkemättä. Tekisi mieli selittää, miksi välillä on niin heikko olo että pitää istua hetki, tai miksi mahani pitää kamalaa ääntä kesken ensimmäisen tunnin. Mutta en voi. En kerta kaikkiaan voi. Tämä on minun pikku salaisuus. Olen iloinen vain silloin, kun pyörryttää ja maha on tyhjä...

Minulla ei ole ongelmaa. Olen vain...Tarkka syömisistäni. Eikö niin?

8 kommenttia:

  1. Mulla on niin sama fiilis..joskus tekis vaan mieli huutaa että kuinka tyhmiä te ihmiset oikeen ootte?! Mut ei voi..pakko jaksaa.

    Hali<3

    VastaaPoista
  2. mulla ihan sama -.-
    Joskus tekis mieli KIRKUA. Kaikki pois.

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentistasi ja tsemppiä sullekkin.

    VastaaPoista
  4. Ehkä sitten joskus kun olen alipainoinen..

    VastaaPoista
  5. Kiitos, kiva että tykkäät <3

    VastaaPoista
  6. Lohduttaudu sillä tosiasialla, että musta olo ja halu itkeä johtuu vain siitä, ettet ole syönyt! "Nälkäinen kissa on kiukkuinen", usko pois!

    Et ole ikuisesti tuossa jamassa! :)

    VastaaPoista
  7. mietin vain päivittäin miten helppoa se olisi, itsemurhafantasiat ovat ihania pakokeinoja arjesta..

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry