tiistai 23. helmikuuta 2010

When will my reflection show me who I am inside?

Varoitan jo nyt, että olen epäoonistunut. Tästä ei tule mikään hyvän mielen postaus. Kaikkea muuta.
Mikä ihme mulla on?! Aamulla olin niin motivoitunut syömään vain sen 200 kaloria, suunnittelin ruoka-ajat ja määrät. Tietenkin, TIETENKIN mun äiti menee ja pilaa kaiken!! "Mitä sä haluut kaupasta? Ostetaan sulle jäätelöä!" Voi v*ttu sen kanssa!! Mä en voi syödä, en voi, EN EN EN!!!
Olen syönyt hirveät määrät tänään, kiitos äitini "syödään yhdessä ruokapöydän ääressä"- strategian. Eikö se huomaa, että olen läski, todella suuren laihdutuksen tarpeessa?? Eikö se ymmärrä mitään?!! En muista nyt edes mitä mun piti kirjoittaa, olen niin vihanen. Kyyneleet valuu paksuja poskia pitkin, nenä on räkää täynnä ja läskit kasaantuu joka puolelle. En onnistu koskaan. 200 kalorista tuli 2000. En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa, se ei ole muuta kun että ÄLÄ SYÖ JA LIIKU KOKO AJAN! Huomenna ei ole muuta vaihtoehtoa kun syödä se 200 kaloria, vaikka henki menisi.

Listaan tänne joitain thinspo-lauseita joista tyykkään, laittakaa tekin omanne.
All time favourites:

Of course it's hard. If it was easy then everybody would do it. It's the hard part that makes it great.

Don't give up what you want the most for what you want for the moment.

Every day that I succeed, I get one day closer to my goal.

You've come too far to take orders from a cookie!

When you start to feel dizzy and weak, you're almost there.

Craving is only a feeling

Always remember: 3500 calories, 0,5 kg fat

Quod me nutrit me destruit

Hips don't lie!

Not gonna eat today...Not gonna eat tomorrow

Perfection comes in a baggy size zero

The less I eat the less I weight

9 kommenttia:

  1. Tää on huolestuttavaa=( 2468 on tästäkin syystä huono dieetti, kun sitten jos ei pysykkään siinä 200 kalorissa, sitä rupee syömään ihan sama-meiningillä ja sitten seuraa morkkis ja huono olo. Ei hyvä ei hyvä.

    Ite oon kokenu parhaammaks tavaks syödä tasasesti. Ite oon pitäny kalorit siinä tonnin ympärillä, liikkunut ja laihtunut. Joskus voi syödä vähän vähemmän, joskus vähän enemmän, mutta kalorit aina 800-1300. Pysyy nälkä poissa, jaksaa, eikä sorru niin usein. Ahimimistakin pystyy paljon paremmin hallitseen.

    Toivoisin niin, että miettisit sun laihdutustapoja ja yrittäisit ajatella mikä on järkevää ja hyvää sulle. Enkä yritä nyt mitenkään masentaa sua lisää. Luulisin vaan et olisit onnellisempi jos yrittäisit laihduttaa terveellisillä methodeilla. 200 kcal päivät saa suupielet alas päin, eikä me sitä haluta eihän ? =)

    Koita jaksella ♥

    VastaaPoista
  2. äää, mun isäkin keksi tänään jostain, että nyt perhe syö yhdessä, kaikki istuvat pöydässä ja vaihtavat kuulumiset.
    Älä anna tän masentaa, huomenna uusi yritys! <3

    VastaaPoista
  3. There is no try, just do it!

    mulla on toi mun lompakossa ihan koko ajan, se on musta ehkä paras. Koita jaksaa, ja skarppaat sit huomenna :]

    tsemppiä <3

    VastaaPoista
  4. Voi ei, kuulostaa niin ahdistavalta... Oon kyllä vähän sama mieltä fattyn kanssa - oisko kuitenkin järkevämpää syödä vähän tasaisemmin ja pikkusen suurempia kalorimääriä niin, ettei haaste ole tavallaan liian "joko-tai": joko täydellinen onnistuminen tai sit täys masentuneisuus. En nyt itse oo todellakaan mikään paras esimerkki, kun en saa syömistäni kuriin, mutta kai niissä sadoissa ja sadoissa laihdutusoppaissa on jotain perää. Mieti sitä edes hetki, jooko? Noi tollaset päivät, joissa 200 muuttuu 2000:ksi, syövät jokainen tyttöä... Lopulta sitä ei sitten usko enää itseensä yhtään, niin kuin mulle on käynyt. Toivottavasti tästä on nyt jotain apua, ja jos jatkat valitsemallasi tiellä ni tsemppiä hirmuisesti! Kannattaa sitten ajoittaa vaan kaikki syöminen siihen vanhempien eteen ni ei tuu liikaa ongelmia!

    VastaaPoista
  5. "You've come too far to take orders from a cookie!" ♥

    VastaaPoista
  6. voi ei! :(( noi on ihan kamalia jos on yhteisiä ruokailuja, ei voi mitenkään välttää syömistä :s meil on semmosia joka päivä et onneks olkoon vaan mulle -,- saakin olla aika ovela jos sen pystyy ohittamaan!

    Niin, jos vaikka kokeilisit eri dieettiä? 2468 on kyllä hyvä mut jos vaikka koittaisit jotain eri juttuja niin ei mene itsetunto niinkuin mulla kävi monien epäonnistumisien takia :( se on vaikee saada takas!

    Lueppas atkinssista, mulle suositeltiin sitä ja se on ainakin helpompi ja tuloksia tulee hyvin! ;p

    VastaaPoista
  7. niin toi on niin paha koska kaverit kyllä oikeasti näkee mitä tapahtuu. mun ystävä sano mulle että se nauraa mulle koulussa koska mä en syö. mutta mä sanoin että hyvä sen on sanoa ku se on tikku:D niin toi on niin reilua että voi sanoo noita selityksiä!musta tuntuu etten pääse mihinkään noiden vahtivien silmien alta:D! välillä tietty voi sanoa että söin ja poikkiksella jotain.. SELKÄNIKAMIA! mulla ei varmaan edes tunnu sellaisia.. eiku tuntuu!! kivaa:D !!

    VastaaPoista
  8. Joo se on ihan kamalaa :s

    Mun lempi lausahdus on sama kuin Marissalla, eli "There is no try, just do it"

    Tsemppiä, huominen menee sitte paremmin<3

    VastaaPoista
  9. -.- musta taas tuntuu siltä, että en koskaan onnistu, kun en saa sitä edes tasan sataan... Kiitos kummiskin, sä kyllä onnistut! *halaus*

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry