lauantai 27. helmikuuta 2010

What's your thinspiration?

Olen melkein onnistunut tänään. Piti syödä 600 kaloria, tuli syötyä 612. Ottaa päähän aika paljon. 12 kaloria yli, ei voi olla totta... Paino oli äsken (huom. 5 minuuttia sitten) 63.5. Siis tää ei voi olla totta, oon laihtunu 1.5 kg neljässä? päivässä! O.o... No, eipä ole valittamista, oli se sitten nesteiden takia tai ei:)
Huomenna on se 800 kalorin päivä. Pelottaa, että mä lihon kun saan syödä niin paljon. Varmana lihon takaisin ne 1.5 kiloa... Maanantain 200 kcal päivä taitaakin sitten mennä ihan hyvin, koska olen kotona vasta kahdeksalta illalla, jolloin syön ensimmäistä kertaa sen päivän aikana.
Kyselin vähän noista kuvista, ja aion laittaa tänne joitakin kuvia jota olen koneelle tallentanut, vähän kaikkea. Enjoy:)





Thinspo


Before/after



Ja lopuksi

6 kommenttia:

  1. kiitos tästä. <3
    hyi, nyt tunnen itseni niiin ällöksi. oon varmaan kaks kertaa niin suuri kuin nuo before-kuva.. eli 10000 kertaa niin suuri kuin after-kuvat....

    VastaaPoista
  2. ihanii kuvia, motivaatio nousi taas :)
    ja hei, 12 kaloria yli on tosi vähän. Jatkat vaan eteenpäin, ei sille mahda enää mitään

    tsemppiä <3

    VastaaPoista
  3. totta :) kiitos muuten lukijaksi liittymisestä :>

    VastaaPoista
  4. Toi eka before/after -kuva on jo vähän liikaa..
    Mut muuten mahtavaa thinspoa! ;>>

    VastaaPoista
  5. Onnea painonpudotuksesta :) Ihania kuvia <3

    VastaaPoista
  6. Niinhän sitä pitää vain jaksaa uskoa, että yön jälkeen herää parempaan päivään. Kaunis kiitos piristävästä kommentista.

    Ihanan tsemppaavia kuvia! Onnea vielä valtavasta painonpudotuksesta. Kunpa mäkin pystyisin samaan.
    Tsemppiä<3

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry