perjantai 12. helmikuuta 2010

The only question to ask yourself is, how much are you willing to sacrifice to achieve this success?


Tässä on nyt joitakin kysymyksiä & vastauksia:)


Mikä sais sut huomaamaan, että haluat laihtua? Oliko se jokin tietty hetki, vai jokin pitkä aikakausi?
En ole ihan varma, mutta en usko että se oli jokin tietty hetki, vaan ensimmäiset laihdutusyritykset olivat jo viidennellä tai kuudennella luokalla. Huomasin kai jossain vaihessa, etten todellakaan ollut tyytyväinen painooni. En kuitenkaan ole kertaakaan onnistunut laihduttamaan enemän kuin pari-kolme kiloa, mutta nyt olen päättäväisempi kuin koskaan:)

Kuinka pitkä olet?
Noin 169 senttiä:)
Jos saisit muuttaa yhden asian maailmassa, mikä se olisi?
Apua, vain yksi asia? Öh... Niin tekopyhältä kuin se kuulostaakin, haluaisin, että kaikilla olisi samat oikeudet ja mahdollisuudet hyvään elämään, koulutukseen ja hyvinvointiin. Ei ole reilua, että toisten kuollessa nälkään, jotkut syövät itsensä hengiltä.

Mikä on pahin paheesi?
Hmm... Pahin paheeni ei välttämättä ole mikään tietty asia, vaan tietyt luonteenpiirteeni. Olen kova selittelemään (muille ja ennen kaikkea itselleni), yleensä kaikesta ruokaan liittyvästä. Se on todella ärsyttävää, mutten voi sille mitään...
Lisäksi minulla on ajoittain todella huono motivaatio laihdutuksen suhteen. Välillä jos menee huonosti, olen todella huonolla tuulella ja olen aivan varma ettei koko hommasta tule yhtään mitään.

Mistä pidät itsessäsi?
Hassua, koulun kuraattori kysyi samaa! Istuin siinä hiljaa viisi minuuttia...
Tämä on aina ollut todella vaikea kysymys... Ulkoisesti sellaista asiaa on melkein mahdotonta löytää, mutta jos jotain pitää sanoa, niin hiukseni. Minulla on todella paksut hiukset, ja niitä on ihan kiva laittaa hienoksi.
Yksi luonteenpiirteeni mistä pidän on se, että olen todella hyvä kuuntelija. Pidän ihmisten kanssa puhumisesta, ja kuuntelen oikeasti, en vain nyökyttele ja hymähtele: Kuuntelen aidolla mielenkiinnolla ihmisten sanomisia.
Lempiasiota
  • Lempileffa: Niitä on todella monta, mutta Twilight kuuluu top viisi- kärkeen:)
  • Lempiartisti: Ne vaihtelevat, mutta pidän melkein kaikesta paitsi teknosta. MJ, Celine Dion, Flo Rida... Todella vaihteleva musiikkimaku, niinkuin sanoin::)
  • Lempisarja: Greyn anatomia!! En voisi elää päiväkään ilman tätä ihanaa asiaa! Olen sataprosenttisen koukussa kyseiseen draamaan, ja minulle on turha soittaa (tai tekstata) keskiviikkoiltana yhdeksän ja kymmenen välillä!:D Sen tietävät kaikki kaverini, ja kukaan ei ole uskaltautunut uhmata sääntöä..
  • Lempikirja: Luen todella paljon, mutta yksi todella taitavasti kirjoitettu kirja on monille tuttu Tapa minut äiti. Olen lukenut sen monta kertaa, mutta en kyllästy siihen. Toinen on yksi anoreksiasta kertova romaani, olisikohan sen nimi jotain Siskoni, enkelinluinen tyttö. Suosittelen. Lisäksi tietysti Twilightit suun muut::)
  • Lempivuodenaika: Kesä, ehdottomasti. Silloin on lämmin, silloin on kesäloma... Ahh, en jaksa odottaa enään!
  • Lempivaate: Pillifarkut! Käytän farkkuja joka päivä, ja niitä voi yhdistellä tosi monella tavalla.

Tähän loppuun vielä, näin jossain todella motivoivan sanonnan:


Don't hope for a miracle, make one.

2 kommenttia:

  1. oi tää oli kiva tää kyselypostaus.:) ja muutenkin tunnut hirveen samanlaiselta ku mä, ainut mistä ehkä VÄHÄSEN pidän itsessäni on mun hiukset ja tykkään kuunnella aidosti muiden huolia yms:)

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry