maanantai 22. helmikuuta 2010

Do you want to eat the sweetie or be the sweetie?

Olen niin motivoitunut ja innoissani huomisen 2468-dieetin aloittamisen suhteen. Olen "puhdistautunut" perusteellisesti. Kuorinut joka ikisen neliösenttimetrin ihoa, laittanut kasvo- ja hiusnaamion, lakannut kynnet, juonut 8 desiä vihreää teetä... Kaikki on valmiina:)
Aloitan siis huomisen 200:lla kalorilla, sitten 400, 600,800 jne.

Lisäksi aion juoda paljon vihreää teetä ♥

Vähän epäselvää minulle on vielä yksi asia 2468:n suhteen. En tiedä, kannattaisiko diettiä seurata niin, että ottaa ne päivät ihan järjestyksessä, eli 2-4-6-8, vai pitääkö minun tehdä se eri tavalla, eli 2-4-6-8-6-4-2 jne? Onko kenelläkään asiasta kokemusta? Kumpi on tehokkaampaa? Entä kuinka kauan olette jatkaneet tätä, ja pidittekö paastopäiviä?
*Sometimes I'm hungry. I'm always hungry. But when I don't eat I feel good. Pure. I feel empty and it's wonderful. I feel so powerful. Like I could fly.*

7 kommenttia:

  1. 2-4-6-8-(0)-2-4-6-8 jne on parempi, koska elimistö luulee kokoajan saavansa enemmän ruokaa. Jos kalorimääriä vähitellen pienentää, niin elimistö valmistautuu siihen et kohta se ruoka loppuu kokonaan ja pitää viimesistäkin rasvoista täysillä kiinni ja tulee säästöliekki. :(

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä vielä kerran dieetilles! Sä kyllä pystyt mihin vain, kun otat ton asenteen! ♥
    Musta kuitenkin toi Hannahin suunnitelma kuulostaa hyvältä, kannattaa tehdä noin, että pitää paastopäiviä. :) Itse aloin ihmeesti innostumaan tosta dieetistä, mutta yritän nyt kerrankin saada jotain vedettyy loppuun asti.

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon. Jep, se tunne on jotain niin taivaallista.

    Tsemppiä dieetillesi!

    VastaaPoista
  4. Suosittelen 2-4-6-8-2-4-6-8.... :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Olen suunilleen 169 senttiä pitkä

    VastaaPoista
  6. musta on vaan helpompaa olla itselle ankara kun hellä/ mikä tohon nyt sopiskaan, siis sana. :) Ja tää todellakin antaa lisää motivaatiota, oon niin vihanen itselleni et oon antanu lihoo näinkin paljon ku oon lihonu! :((

    Tsemppii sullekkin, 2468 on hyvä dieetti :)) laihduin itsekkin sillä vähän vaikka vedin vaan yhden rundin ;oo

    Lisäsin itteni lukijaks, en oo tajunnu miks en oo ennen huomannu tätä sun blogia!

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry