keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Who has the control, the cookie or you?

Ensiksi, kiiiitos tositosi paljon ihanista kommenteista<3 Ja 21 lukijaa, wow:)

Päivän kalorit pikkusen ylöspäin pyöristettynä 850...
Ajattelin aamulla, että söisin aamiasta, kahdesta syystä. ensiksi, äitini heräsi samaan aikaan aamulla kun minä, kuudelta. Se tarkoittaa sitä että olisi joko pitänyt odottaa puoli tuntia että se lähtee töihin, ja "syödä sitten myöhemmin". Toiseksi, ajattelin että mulla olisi tosi pitkä päivä koulussa ja yksi koe, joten olisi parempi että syön jotain ettei tulisi flunssan lisäksi vielä huonompi olo. Söin sitten. Paljon. Jugurtin, leivän, ja kananmunan. Tuli niin hirveä morkkis että päätin mennä vaa'alle, ihan vaan siksi että olin satavarma siitä että sen luvut olisivat niin infernaaliset että sekoaisin. Oon nimittäin syönyt kuin porsas, ja menkkaturvotus ei auta asiaa. No, se vaaka näytti ihan samaa kun ennen. En siis painanut grammaakaan enemmän kun mitä painoin ennen menkkoja ja syömispäiviä:) Ja koska olin just syönyt, siinä oli varmaan joku parisataa grammaa extraa. Eli olen laihtunut, WTF?? Vaikka olen syönyt 1000-2000 kaloria jo neljän päivän ajan? Nyt on joku sekasin:D Olin asettanut tän kuun alussa tavoitteen, että 4.2 pitää painaa enintään 64.8 kiloa. No, taitaa olla tavoite saavutettu hieman etuajassa:) Aion kuitenkin punnita itseni taas perjantaina, jotta tiedän "tarkan" painon. ("tarkan" siksi, että meillä on todella kamala vaaka, ei mikään digitaalinen vaan semmonen epätarkka -.-)


Oli muuten koulussa se terveystiedon koe. Tuntui todella kaksinaamais-moraaliselta, kun mä kirjoitin terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta suun muusta. Tiedän ton kaiken, mutta silti teen ihan väärin... Mutta kun haluan jotain, tässä tapauksessa LAIHTUA, aion myös onnistua. Whatever it takes.








2 kommenttia:

  1. Grey=paras sarja mitä maa päällään kantaa! ;) Se saa jotenkin aina tunteet pintaan ja itken melkeen joka jaksossa :D :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi ja paljon tsemppiä sullekkin<3

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry