sunnuntai 10. tammikuuta 2010

There's just something about her...


En keksinyt mitään kirjoitettavaa, joten ajattelin tehdä listan minusta, semmoisia turhanpäiväisiä faktoja. So here it is:

1.Inhoan kahvia yli kaiken, mutten herää kunnolla ennen koulua jos en ole saanut joka-aamuista rasvatonta lattea
2.Käyn kuntosalilla kolme kertaa viikossa
3.Minulla on kaksi kissaa
4.Pelkään lihomista
5.Kuuntelen paljon musiikkia
6.Olen hyvä kokkaamaan, ja minulla on kymppi köksässä...
7....vaikken kertaakaan syönyt köksäntunneilla
8.Pidän matikasta vaikka melkein failasin edellisen kurssin
9.Rakastan shoppailemista
10.En voi mennä nukkumaan, jos en ole ensin sanonut hyvää yötä äidilleni
11.Minulla on ihana poikaystävä...
12....joka sanoo että olen täydellinen...
13....vaikka olen itse aivan toista mieltä
14.Tykkään lukemisesta...
15....mutta en ehdi lukea enään juuri koskaan koulutöiden takia
16.Haluan mennä yliopistoon lukemaan psykologiaa lukion jälkeen.
17.Ostan uuden kännykän melkein puolen vuoden välein
18.Toinen äidinkieleni on ruotsi
19.Osaan myös puhua englantia ja kiroilla espanjaksi
20.Haluan oppia puhumaan espanjaa
21.Olen 169 senttiä pitkä
22.Olen perfektionisti
23.Minulla on kitara mutta en osaa soittaa sitä...
24.Tykkään katsella kauhuelokuvia
25.En voisi elää ilman Greyn anatomiaa...
26....Tai Gossip Girliä...
27....Tai Housea
28.Olen koukussa Dolce & Gabbana - Light blue hajuveteeni
29.En ole ikinä ymmärtänyt mitä hauskaa Simpsoneissa oikeastaan on
30.Inhoan talvea, ja rakastan kesää:)

Siinä ne nyt sitten on, kolmekymmentä turhaa faktaa minusta:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry