perjantai 22. tammikuuta 2010

No matter what it takes

Perjantai. En tiedä pitääkö nauraa vai itkeä. Hyvä siksi, että viikonloppuna saa "levätä", ja ehtii tehdä kaikki rästiin jääneet tehtävät ja lukea kokeisiin. Huonoa viikonlopussa on se, että syömiset menee perseelleen. Ei mitään tarkkoja aikoja, ruokaa saatavilla koko ajan, äiti hössöttämässä keittiössä... Ymmärrätte varmaan.
Pitää laittaa taas ällötyskuva, ei tästä muuten tule mitään. Hyvä motivaatio on tää omien läskien tuijottaminen.

Haluan sellaiset kauniit solisluut, sellaiset kuin balleriinoilla on. Ei mitään ylimääräistä ihraa siihen päälle. Minulle on aina ollut tärkeätä nimenomaan solisluut ja jalat, niitä tuijjotan eniten thinspis-kuvissakin. Onko teillä jotain sellaista erityistää kohtaa?
Syömiset on mennyt vähän niin ja näin, mutta huomenna menee paremmin, promise. Kokeilin tossa äsken kesämekkoja joita kaivoin esiin kaapista, ja löysin mun neljännen luokan itsenäisyystanssiasuvun. Kokeilin sitä, ja se mahtui päälle! Siis täh, oli silloin kuusi vuotta nuorempi, ja noin 30 senttiä lyhyempi... O.o. Just.
Mulla ei todellakaan ole tänään mitään asiaa, joten säästän teidät turhanpäiväisiltä jaarituksilta.

Stay strong<3

5 kommenttia:

  1. Kiitos ihanista kommenteista! <3
    Itse kiinnitän thinspo-kuvissa huomiota kans jalkoihin, mutta vaikka solisluutkin on ihania, menee lantioluut edelle. <3 Lisäksi litteät mahat on ihania luultavasti juuri siksi, kun itsellä on tällänen röllykkämaha. :D Paljon tsemppiä laihdutukseen!

    VastaaPoista
  2. Itse kiinnitän kanssa thinspo-kuvissa huomion jalkoihin, solisluihin sekä lantioluihin <3 Tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. Kiitos. ♥

    Olen kateellinen, sun solisluut näkyy paremmin ku mun. Noei, oon ilonen sun puolestas, et oot lähempänä niitä balleriina-soliluita kun mä. Ja niistä thinspo kuvista. Mä kiinnitän ihan ekana huomiota reisiin, sitten selän puoleisiin kylkiluihin, sitten lantioluihin ja vasta sen jälkeen solisluihin. Vaikka mun solisluut on äklön rasvan alla, välitän silti enemmän siitä, että mun reidet ja kylkiluut on kauniit. Jota ne tosin ei vielä ole. 8)

    Tsemiä! ♥

    VastaaPoista
  4. No, mulla ei oo mitään erityistä kohtaa, kaikki luut näkyviin niin hyvä.
    Mutta kiva kuva sulla. :)
    Tsemppiä! :D

    VastaaPoista
  5. Lonkkaluut on ne kauneimmat, ylivoimasesti<3 Se tarkottaa et maha on ihanan littee eikä jenkkikset pursuile! :)

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry