sunnuntai 31. tammikuuta 2010

Fake it 'til you make it

Voi herranjestas. En oikeasti aio edes kertoa mitä kaikkea olen syönyt viikonlopun aikana. Paljon, sen voin sanoa. En ole päässyt bloggaamaan eilen tai perjantaina, sillä en halunnut mennä isin koneella lukemaan kaikkia por-ana blogeja sun muista isältä kiellettyjä sivuja. Sorry for that.

Kuka katsoi American Idolin eilen? No, siellähän oli vierailevana tuomarina Victoria Beckham. Mun isä katto sitä ja tokaisi että "hyi ku kamalan näköinen, menis jo syömään jotain! Sairashan toi on!" Mutta mun mielestä se oli kaunis, ihanat solisluut, poskiluut ja sen käsivarret<3
Olen sönyt niin paljon tänään, etten saa syödä mitään tänään enää. Saan juoda teetä ja vettä, mutta ei muuta. En edes uskalla mennä vaa'alle, sillä pyörtyisin jos näkisin, että kaikki kovalla työllä menettäneeni kilot on tullut takaisin. Minähän en ole päässyt edes kuntosalille viikkoon, sillä olen ollut kamalassa flunssassa. Huomenna menen salille vaikka henki menisi, tätä läskivuorta ei voi katsoa enään. Pitäisi sitäpaitsi saavuttaa se 64.8 kg torstaiksi, joten tiukkaa tekee.
Olen huommanut todella ärsyttävän asian: Päässä pyörii kokoajan. Siis jos mä istun vähän aikaa ja nousen ylös, silmissä sumenee. Vielä pahempi on jos nousen ylös heti kun olen herännyt, silloin kaadun vaan takaisin sängylle. Todella rasittavaa. Ilmeisesti mun jo valmiiksi alhainen verenpaine on laskenut vähän alemmas....

Tästä tuli nyt todella turha ja tylsä postaus, mutta piti vaan tulla ilmoittamaan että olen elossa. Näistä seuraavan viikon postauksista tulee tälläisia tylsiä, sillä en ehdi koeviikon takia bloggailemaan kunnolla. Lupaan kuitenkin, että heti kokeiden jälkeen kirjoitan kunnolla. Promise.

edit: FAIL!!! Ne pakotti mut syömään, pakotti mut ruokkimaan mun läskejä. Kamala olo, itkettää ja masentaa. En koskaan onnistu.


5 kommenttia:

  1. Kiitoskiitoskiitos tsemppaamisesta, piristyin tosi paljon!! <3

    Ja niinpä, Victoria näytti tosi upeelta! :D

    Mut muru älä säkään nyt ahdistu tosta syömisestä, koska sä selvästi syöt ihan liian vähän jos päässä huimaa<3 Hyvä jos välillä saat syötyä vähän enemmän nii pysyt voimissas ja jaksat paremmin urheilla, ja lihakset kehittyy ja pysyt terveenä!! :) Mä en haluu et sä joudut tekeen tän sairaana ja huonovointisena, ku tän voi tehä myös terveellisesti<3

    Tsemppiäääää!

    VastaaPoista
  2. kiitti sun tsempeistä, kiva kun joku jaksaa:) ja ne auttaa!!!!!! kaikki laskusuhdanne vaa'assa on positiivista:)

    ja mulla on sama, toi pyörrytysjuttu!:( kannattaa ehkä syödä jotain ja sitten liikkua, joka ilta pientä jumppaa ja vettä niin kyllä niitä tuloksia tulee! älä anna yhden viikonlopun masentaa:) mielummin 3 päivää kuin 3 vuotta alamäkeä:)

    VastaaPoista
  3. oiii kiitos kommentistasi se oli tosi kiva<3 :) Tsemppi on aina tervetullutta! (:

    Katoin myös et ihan hyvä kroppa victorialla oli, äiti oli samaa mieltä ku sun iskäs mut ne ei tiiäkkää millasta oikee kauneus on ;)

    Tuo alhanen verenpaine on kurja juttu, kärsin siitä itsekkin ja syömättömyyspäivät on välillä ihan helvettiä ku päässä heittää niin perkeleesti... No kai mä tavallaan nautin tunteesta :D

    Ja älä masennu rakas, ei se sun vika oo et ne sua syötti :(♥

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon sun sanoista <3 Ihana lukea tuollaisia kommentteja, piristyy hieman :) sullekin tosi paljon tsemppiä <3

    VastaaPoista
  5. Kiitos. Aion huomenna pyytää pääsyä osastolle.

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry