maanantai 25. tammikuuta 2010

Don't know the first time I felt unbeautiful


En päässyt bloggaamaan tai lukemaan teidän blogeja eilen, sillä netti ei toiminut -.- Koeviikko on ensi viikolla, joten voi olla etten ehdi kirjoittamaan tänne aina joka päivä. Edessä on kuusi koetta josta pitäisi selviytyä kunnialla, ja se vaatii paljon aikaa...
Ällöttää. Syy siihen, että olen himoinnut hiilihydraatteja ja että olen turvonnut kuin ilmapallo. Ne alkoivat eilen. Yäk. En oikeastaan välittäisi vaikka ne loppuisivat, niistä ei ole muuta kun harmia. Olen huonolla tuulella ja päätä särkee, nenä on tukossa ja kurkku tulessa. Kiva olla kipeä juuri ennen koeviikkoa, kun ei todellakaan ole varaa poissaoloihin. (Ei siksi että minulla olisi niitä liikaa ennestään, ei olw ainuttakaan poissaoloa tai myöhästymistä). No, ei auta muu kuin lukea kokeisiin. En mennyt tänään salille, (FAIL!!), sillä olo oli koulussa niin kamala etten jaksanut raahautua kuntosalille. Nyt minua ahdistaa ja itkettää, olisi vain pitänyt mennä. Päivän kaloritkin ovat taivaissa, noin 950. Oksentakaa. Ei minkään näköistä itsekuria.

mietin muuten tänään ihan ohimennen milloin mulla aiko tää koko pakkomielle ruoan kanssa. Löysin jotain vanhoja päiväkirjoja, joihin olin jo joskus seiskalla kirjoitellut syömisiä sun muuta. Mutta tällä' kertaa tää on erilaista. Mun on pakko, mua ahdistaa, mikään ei ole hyvin, kaikille pitää valehdella...

2 kommenttia:

  1. todellakin katsomisen arvoinen <3
    hah, joo mäki ajattelin sen jälkeen että kai se on pakko alkaa käyttää huumeita.. :'D

    VastaaPoista
  2. Meillä se on ilmeisesti pakollinen, otan kyllä asiasta vielä selvää, mutta uskoisin näin :/
    Tsemppiä sulle <3

    Ps. Mullakin ah-niin ihana koeviikkoa ensviikolla, mulla on 5 koetta ja munkin pitäis alkaa pikkuhiljaa lukemaan niihin. Voimia koeviikolle <3

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry