perjantai 15. tammikuuta 2010

Definitely not a rolemodel


Ensiksi, kiitos kaikista kommenteista, tervetuloa uusille lukijoille ja anteeksi etten ole postannut moneen päivään...

Mutta nyt asiaan. Olisi todella ihanaa, jos voisin kirjoittaa tänne miten hyvin kaikki on mennyt, miten olen onnistunut laihduttamaan, olla syömättä jne. Mutta kun en voi. Olen syönyt
l-i-i-k-a-a. aivan liikaa. Yäk, ällötys. Läskiläskiläskiläski. Olen niin surkea tässä... Mikään ei nyt toimi. Yäk.

Mun pitää sitä paitsi skarpata nyt. Mun äiti on hokenut nyt jo pari päivää, että miksi en puhu enää sen kanssa ja että olen niin masentuneen oloinen ja silleen... Mutta kun musta tuntuu että mulla on liikaa näitä rooleja eri ihmisille. Pitää olla täydellinen tyttöystävä, hauska ja naurava koulussa, hyvä ystävä jolla on aikaa kaikille, ja kotona se äitin enkeli joka ei tee koskaan väärin ja sanoo aina ne oikeat asiat. Sitten pitäisi vielä ehtiä hengittää. Muistuttaa itselleni, miten läski lehmä olen ja että nyt ei saa syödä. Pitää laihtua. Olla se laihin, ihanin, kaunein. Eikö sen pitäisi olla helppoa? Älä syö. Piste. Mutta kun ei. Löydän itseni joka päivä syömästä. Laiskottelemasta. Läskiintymästä.

Painoin toissapäivänä melkein kaksi kiloa vähemmän kun kaksi viikkoa sitten. Tuskin painan sen verran enään tänään, niin paljon kun olen rasvaa suuhuni tunkenut. Huomenna on vaan pakko taas onnistua syömisen kanssa. aion väntää happyfacen väkisin naamalle ja kuvitella että kaikki on hyvin. Jospa se toimisi.
edit: Oli pakko mennä laittamaan tonne toi painotavoitelista, jospa noin kamalat luvut saisivat laihtumaan nopeammin. Painoin 65.5 kg toissapäivänä, mutta en uskalla laittaa sitä ruksia siihen vielä, sillä pelkään lihoneeni. Katsotaan uudestaan huomenna.

4 kommenttia:

  1. Sen vääntäminen sattuu, tiedän. :(
    Tsemppiä, kyllä se laihtuminen onnistuu!

    VastaaPoista
  2. Kiitti, sulle kans. (:
    Ja ne kofeiinitabletit ja kalorimäärä tais potkasta mun aineenvaihduntaa....

    VastaaPoista
  3. Mm.. Ja pahin on mulla ainakin se, että musta tuntuu, että mä oon ns. tartuttanu sen. Että se olis mun syy. Tänäänkin se söi aamupalalla huomattavasti vähemmän kuin mä ja ei syönyt mitään päiväruokaa.. Ja aina ihailee, että "olisipa ihana olla yhtä laiha kun sä" ja mulle tulee niin paha olla tosta koska en haluis olla sille mikään thinspo ja ajaa sitä laihduttaan.

    VastaaPoista
  4. no hyvä et pystyn tsemppaamaan sua!!:) kyllä sä pystyt siihen, mä tiedän sen!

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry