tiistai 26. tammikuuta 2010

Always gonna be an uphill battle

Jessica on niiiiin kaunis, ihanan pieni(:
Päivän kalorit noin tuhat, koska menin syömään kamalasti leipää!!! Hirveä läski lehmä, mitä mä oikein ajattelin??? Hyi h*lvetti. Siis tuhat!! 1000!! Neljä numeroa. Oksentakaa, haukkukaa mut lyttyyn. Olen sen ansainnut.
Kamala olo, joten en mennyt salille vaan tulin ihan suosiolla suoraan kotiin koulun jälkeen. (LÄSKILÄSKILÄSKILÄSKI!!!)Terveystiedon koe on huomenna, niin kuin myös kirjaesitelmä. En ole lukenut edes puolia siitä kirjasta, ja esitelmä pitää siis pitää huomenna. Hups. No, olen aina ollut hyvä improvisoimaan, joten eiköhän se onnistu huomennakin. En aio mennä vaa'alle ennen kuin ne ovat loppu, en halua masentua tästä turvotuksen tuomista extrapainosta. Varmaan katson painon sitten perjantaina, jos olen sillä tuulella, who knows. Koeviikko sitäpaitsi ensi viikolla: Maanantaina psykologia, tiistaina pitkä matikka, keskiviikkona suomen koe, perjantaina toinen suomen koe, ja sitä seuraavana maanantaina historia... Wish me luck with those.....

Tuntuu niin sekavalta kun pitää esittää eri rooleja kaikille, ja kaikesta kamalinta on omalle kullalle valehteleminen syömisistä ja olosta yleensä. Mutta en voi kertoa totuutta kenellekkään. Sitä että vaa'an lukemat määräävät tuleeko päivästä hyvä vai huono, sitä että jokaisesta pienestä suupalasta, jonka ahdan itseeni, seuraa armoton morkkis ja paha olo. En vaan voi kertoa, kukaan kun ei saa pysäyttää tätä nyt, ei nyt kun olen näin läski.
Täällä sentään saa olla oma itsensä, no lies at all...

9 kommenttia:

  1. Kiiiiiiitos sun kommenteista, oot ihana!<3 Säki kyllä saavutat sun tavotteet, oon siitä ihan varma! :) Ja älä kultapieni oo noin kriittinen itteäs kohtaan jooko, tuhat kaloria on ihan mielettömän vähän; normaalisti ihmiset syö jotain puolet enemmän eikä silti liho! Vaikka söisit jotain 1200kcal joka päivä laihtuisit ihan sikanopeesti!! Mä en haluu et sä joudut kärsimään kauheesta nälästä, syö pikkunen vähän enemmän niin et joudu säästöliekille ja heikkene ja kuihdu pois<3 Ja ymmärrä että oot ihana eikä sun tarvi haukkua ittees!:)

    Kyllä se selvitään tästä, tsemppihaleja!<3

    VastaaPoista
  2. Miksi et voi kertoa sille kullallesi?

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: En halua että se huolestuu tai pelästyy, en halua että se yrittää saada mut lopettamaan...

    VastaaPoista
  4. Oi kiitos!<3 :D Ite sä piristät mua ihan mielettömästi!! 8) Mä kans liityin tän blogin lukijaks, tää vaikuttaa tosi kivalta :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan näköinen tuo Jessica !
    Ei tuhat kaloria ole paljon !
    Tsemppiä. :)

    VastaaPoista
  6. mä oon samaa mieltä noitten kalorien kanssa, älä masennu niiden takia. 1000 ei todellakaan ole mikäään paha, ite söin lauantaina varmasti 3000.
    kiitti tsempistä, samaa sullekin <3 :)

    VastaaPoista
  7. kiitos kommentista ja tsemppauksesta! Sulla hei menee muhun verrattuna ihan superisti, en ees muista, milloin oisin syönyt tuhat kaloria, ennemminkin neljä tuhatta per päivä :/ mutta toi alle tuhat kuulostais kyllä aika hyvältä! tsemppiä hirveen paljon ja parannutaanhan nyt tästä flunssasta, ei tätä viitsis enää kauaa sietää! ja sit urheillaan TÄYSII :)

    VastaaPoista
  8. Koeviikot on stressaavia :s mulla on onneksi viimeinen lukion koeviikko :)
    Varmastikaan 1000kaloria ei sinua lihota, vaikka tiedän että se pelottaa, itsellä on harva se päivä tuollaisia päiviä. Koita kestää, onnistut vielä <3

    VastaaPoista
  9. älä masennu!!!! se oli sentään leipää eikä sipsejä!!:) ja JOKAISELLE tulee välillä lepsuilu päiviä.:) nyt yrität vaan saada motivaation kasaan ja siitä sitten taas seuraa parempi päivä! älä anna yhden päivän masentaa:)

    VastaaPoista

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well," "I ate before I came"
Then someone tells me how good I look
And for a moment, for a moment I am happy
But when I'm alone, no one hears me cry